De eerste schooldag

Uw kind gaat voor het eerst naar de basisschool. Voor zowel de ouders als het kind is dit een spannende dag. Om deze dag prettig te laten verlopen hebben we een aantal aandachtspunten op een rijtje gezet.

Aandachtspunten voor het eerste schoolbezoek (wendag)

• De school begint om 8.25 uur.
  • U mag uw kind vanaf 8.15 uur, tijdens de inloop, in de klas brengen.
  • De jas en de tas mogen aan de kapstok worden gehangen.
  • Meenemen: Schooltas gevuld met; extra setje kleding, fruit/tussendoortje en drinken.

Om ongeveer 10.00 uur zitten alle leerlingen in de kring en wordt er gegeten en gedronken. De leerlingen nemen dit zelf van huis mee in een trommeltje en beker, voorzien van naam. Op dinsdag, woensdag en donderdag doen we aan 'Schoolgruiten', op die dagen wordt alleen groente en/of fruit gegeten in de pauze.

Om 12.00 uur wordt uw kind door de leerkracht naar buiten gebracht en kunt u aan de juf vragen hoe het is gegaan.

Kindcentrum BEUKENLAAN

Directeur Eva Schipper